Acest tutorial o sa va explic la ce se rezuma acesti termeni des folositi in lumea CSului.
CHOKE
Apare atunci cand:
-
calculatorul tau trimite prea multe pachete la server pe secunda. De
exemplu daca voi incercati sa trimiteti 100 de pachete / s si serverul
accepta doar 40, chokeul va fi 60 si pratic va fi imposibil sa jucati,
de aceea majoritatea serverelor sunt configurate in asa fel incat pot
satisface aceasta cerinta.
- serverul pe care joci nu poate primi toata informatia care i se trimite. Vina este a serverului, nu a jucatorului.
-
la fel ca mai sus, numai ca pcul tau nu este capabil sa primeasca
informatica trimisa de la server. Cauze: Procesor supraincarcat, placa
video slaba sau lag pe conexiunea de internet.
- de asemenea,
configuratia pcului vostru poate cauza si contribui la choke. Un pc cu
o configuratie slab sau slab configurat sau cu setari de joc slab
configurate poate cauza o grama de probleme.
FPS
Afiseaza
cati frame pe secunda este capabil calculatorul tau sa afiseze. ODATA
pentru TOTDEAUNA vreau sa intelegeti ca maximul de fps pe care ochiul
uman il suporta este de 60, ce este de la 60 in sus = FALS.
Stabilitatea FPSului este in functie de buna functionarea a placii video in primul rand, apoi a procesorului si ramilor.
LOSS
Lossul reprezinta pierderea de informatii intre tine si server.
Apare atunci cand placa video sau conexiunea la internet este slaba.
LATENCY
Numarul de milisecunde in care o informatie ajunge la server.
PING
Numarul de milisecunde in care conexiunea ta ajunge la server, apoi inapoi la jucator.
Intotdeauna pingul este mai mare decat latenta (latency), lucru pe care putin il stiti.
Autor: Dany