Regulile de baza la Castle Siege:
- Teleportativa in Valley of Loren
- Nu sunt nici un fel de restrictii pentru intrarea in Valley of Loren.
- Valley of Loren este o harta in care PVP (player-vs-player) este permis.
- In timpul Siege-ului pot fi atacati alti participanti fara a apasa Ctrl.
- Itemele nu pica de pe participanti in momentul in care acestia sunt omorati in timpul siege-ului.
Cerintele participantilor la Siege:
- Fiecare guild participant trebuie sa aiba un GM (GuildMaster) cu level cel putin 200.
- Fiecare guild participant trebuie sa aiba cel putin 20 membrii in guild.
- Guildurile participante trebuie sa aiba un aliat pentru a putea folosi "calitatile" castelului.*
- Alte guilduri / caractere pot participa la Siege ca si party-uri neutre dar ele nu pot castiga castelul.
- Daca guildul care are castelul se imprastie, ei vor pierde castelul.
- Doar 3 guilduri + aliati pot participa la Siege.
Cum sa te inregistrezi pentru Siege:
GM-ul aliantei principale care vrea sa participe la Siege trebuie sa apese pe butonul "Announce" de la Guardsman NPC.
Orice membru al guildelor care au anuntat Siege-ul pot sa submita un Sign of Lord in timpul perioadei de inregistrare.
Cand Guardsman NPC este selectat, numele guildului si aliatii acesteia vor fi afisati.
Primele 3 guilduri si aliatii lor vor avea prioritate la Siege.
Modul in care este calculat rank-ul guildelor
Rank = ((numarul sign of lord inregistrate *5) + numarul de membrii ai guildului) + levelul GM-ului/4
Statutul Siege-ului:
Perioada de Pace: Incepe de la terminarea Siege-ului pana la inceperea urmatorului Siege. Aliantele pot fi facut in acest timp.
Perioada de anuntare a inregistrarii: Timpul in care guildurile pot anunta intentia lor de atacare a castelului.
Perioada de inregistrare: Timpul alocat "bataliei" pentru primele 3 locuri, Rank-ul fiind calculat dupa formula de mai sus. Guildurile folosesc Sign of Lord pentru a-si mari pozitia in ranking.
Perioada in care se anunta guildele calificate pentru Siege.
Inceputul Siege-ului.
*Nota: Playerii pot obtine Sign of Lord omorand monstrii.
Batalia propriu-zisa:
Guildul invadator si aliatii acestuia vor avea o icoana cu o sabie deasupra capului, iar guildul aparator si aliatii acestuia vor avea o icoana cu un scut.
- Penalizarea pentru PK nu este valabila in timpul Siege-ului intre guildul atacator si cel aparator.
- Conditia de mai sus e valabila doar in Valley of Loren.
- Penalizarea pentru PK este aplicata altor caractere care nu sunt participante la Siege.
- GM-ii guildelor vor avea o coroana deasupra capului, in loc de o sabie / un scut.
Aparare:
Atac:
- Caracterele neutre nu vor fi marcate ca atacatori / aparatori.
- Nu pot intra/iesi caractere in guild in timpul bataliei.
Desfasurare:
- Uniunea din care face parte echipa atacatoare/aparatoare va fi automat inclusa la fiecare echipa atacatoare/aparatoare.
- Atacul propriilor trupe este posibil doar apasand tasta Ctrl.
- Damage-ul atacului la distanta poate fi redus cu 80% trupelor proprii, si cu 60% la alte trupe.
- Pentru a castiga Siege-ul, sigiliul oficial al GM-ului trebuie inregistrat la piedestalul locat in Dragon Tower, iar daca inregistrarea e reusita, proprietarul castelului va fi schimbat.
- Doar GM-ul poate "stampila" seal-ul din piedestal.
- Pentru a-l "stampila" apasati-l 30 de secunde, iar daca GM-ul este omorat sau procesul de inregistrare este oprit, "stampilarea" va fi esuata.
- Daca este un timp ramas, chiar daca "stampilarea" a fost reusita, batalia va continua, dar cele 2 tabere (atacator/aparator) vor fi schimbate.
- Guildul care va avea sigiliul oficial "stampilat" la sfarsitul Siege-ului va avea statutul de Lord al castelului.
Functiile castelului
Portile castelului
- Portile au HP si pot fi atacate doar in timpul Siege-ului. Durabilitatea armelor se strica foarte usor atacand portile, de aceea e recomandat sa luati o potiune bless/soul inainte de inceperea atacului.
- Cand un guild din alianta castiga castelul, toate portile fiind distruse, ele nu vor fi refacute pana cand siege-ul este gata.
- Portile pot fi upgradate pana la un maxim de 3 nivele de defense si HP. (nu e posibil in timpul bataliei)
Statuile Guardian
- Cand toate cele 4 statui din interiorul castelului au fost distruse, scutul de la Dragon Tower este distrus de asemenea.
- Doar playerii echipei aparatoare pot intra prin scut.
- Sunt 3 nivele la care poate fi upgradat recuperatul de HP/MP/Stamina langa statuile Guardian.
- Statuile Guardian au HP si pot fi atacate doar in timpul Siege-ului. Durabilitatea armelor se strica foarte usor atacand portile, de aceea e recomandat sa luati o potiune bless/soul inainte de inceperea atacului.
- Statuile pot fi upgradate pana la un maxim de 3 nivele de defense si HP.
- Pentru a ajunge in Dragon Tower trebuie distruse toate cele 4 statui Guardian.
Guard Towers
- Guard Towers poarta rolul de a proteja statuile Guardian odata ce batalia a inceput.
- Guard Towers pot fi atacate la fel ca si Guardian Statues / Portile castelului.
- Guard Towers ataca singure party-urile atacatoare din apropiere.
- Cand toate cele 4 statui din interiorul castelului au fost distruse, scutul de la Dragon Tower este distrus de asemenea.
- Doar playerii echipei aparatoare pot intra prin scut.
- Sunt 3 nivele la care poate fi upgradat recuperatul de HP/MP/Stamina langa statuile Guardian.
- Statuile Guardian au HP si pot fi atacate doar in timpul Siege-ului. Durabilitatea armelor se strica foarte usor atacand portile, de aceea e recomandat sa luati o potiune bless/soul inainte de inceperea atacului.
- Statuile pot fi upgradate pana la un maxim de 3 nivele de defense si HP.
- Pentru a ajunge in Dragon Tower trebuie distruse toate cele 4 statui Guardian.
Dragon Tower
- Acest turn imens este in ultimul 'stop' al castelului. Turnul e impartit in o intrare protejata de un scut si un etaj superior.
- Etajul superior al turnului contine un piedestal cu sigiliul oficial al lordului castelului.
Stampilarea sigiliului
- Cand GM-ul aliantei reuseste sa-si stampileze sealul in piedestal, simbolul cu o sabie de deasupra capului aliantei dispare, transformandu-se intr-un scut, iar echipa atacatoare a devenit echipa aparatoare.
- Guildul cu sigiliul stampilat in tower la sfarsitul siege-ului va fi lordul castelului.
Siege weapons
- Siege weapons sunt plasate pe terenurile atacatorilor cat si pe cele ale aparatorilor.
- Dati click pe ele pentru a selecta locul in care sa atace acestea.
- Playerii pot vedea locul care este atacat de siege weapons.
Sistemul de comenzi
Pentru membrii guildelor atacatoare/aparatoare, exista un mini-map care arata situatia siege-ului.
- Acesta afiseaza locatiile playerilor, statutul comenzilor GM-ului, desfasurarea si planul castelului, si statutul acestuia.
- Va fi afisata cand Siege-ul incepe si va disparea cand Siege-ul va fi gata.
- Mini-Map-ul poate fi oprit apasand tasta TAB.
Functiile de comanda sunt folosite doar de GM ai echipelor atacatoare/aparatoare, si prin ele este posibila comunicarea locului de atac catre ceilalti guild members.
- GM-ul poate transmite aceste comenzi prin comenzi de atac (icoana cu sabia: Attack), comenzi de aparare (icoana cu scutul: Defense), comenzi de standby (icoana steagului: Stop).
- 7 grupe pot fi comandate din acest meniu.
Life Stone
Doar GM-ul / Assistant GM-ul al echipei atacatoare poate folosi life stone. Odata ce acesta e creat el este folosit ca un punct de respawn pentru tot guildul. Cand un membru al echipei atacatoare este omorat, el se va naste din life stone, si nu in afara castelului.
- Cand un membru al guildului atacator e omorat, el se va naste mai aproape de locul unde are loc batalia propriu-zisa.
- Life Stone-ul poate fi folosit doar de echipa atacatoare.
- Este o limita de 60 de secunde pentru a plasa Life Stone-ul.
- Datorita calitatilor ei, va recupera punctele de HP/MP/Stamina membrilor guildei atacatoare la un anumit timp, daca sunt in jurul ei.
- Life Stone-urile pot fi distruse daca sunt atacate de cealalta echipa.
Crearea Life Stone-ului
- Life Stone-urile pot fi create prin chaos mix.
- Life Stone formula = 5 Jewel of Bless + 5 Jewel of Soul + 1 Jewel of Guardian + 1 Jewel of Chaos + 5Mil zen
Soldiers NPC
- Deoarece echipa atacatoare ar fi mai mare ca si cea aparatoare cu 3 guilduri unite, echipa aparatoare poate folosi Soldier NPCs.
- Echipa aparatoare poate cumpara acesti NPCs in castel. Ei pot alege intre soldati de tip archer si soldati de tip spearman.
- Acesti soldati pot fi gasiti si la unele NPC-uri.
- Doar GM-ul / Assistant GM-ul poate pune Guard NPCs.
- Un maxim de 100 soldieri pot fi pusi in orice moment. Aruncati soldierii acolo unde doriti sa fie acestia si ei se vor 'naste' in momentul inceperii siege-ului. Ei vor ataca celalalt team in momentul in care vor fi creati.